HAVDRUP GYMNASTIK FORENING

Sommer Boksehold tirsdag eller søndag m/k +15 år


Instruktør: Tim Jensen (søndag)
Instruktør: Klaus Barslund (tirsdag)
Holdleder: Ole Dam
Sted: Havdrup Idrætscenter, hal 2, på p-pladsen
Bemærk flere hold når du tilmelder dig
Tidspunkt: Tirsdag kl. 19.00 - 19.50
Tidspunkt: Tirsdag kl. 20.10 - 21.00
Tidspunkt: Søndag kl. 9.00 - 9.50
Tidspunkt: Søndag kl. 10.10 - 11.00

Kontingent: 200,00 kr. pr. hold
Sæsonstart: Tirsdag d. 12.05.2020- 30.06.2020
(Tidligere medlemmer af holdet har mulighed for forhåndstilmelding) 

 

God gammeldags træning til dig som vil have alt det gode fra boksning uden kropskontakt og handsker.

Vi vil gøre brug af gamle bokseøvelser og herunder b.la. lave koordination, styrke, balance og konditions-øvelser til hård rockmusik.

Træningen vil vare 50 minutter og intensiteten vil under træningen stige og falde. Træningen vil blive delt ind ind i 3 moduler:

  • Opvarmning der gradvis stiger i intensitet.
  • Skyggeboksning/teknik/sjipning/hop
  • Styrke ved hjælp af egen vægt eller kettlebell

Hele kroppen vil blive trænet og vi vil gøre meget ud af at ændre på øvelserne,interval og tid, så man hele tiden bliver udfordret.

Alle kan være med, unge, som ældre, men der skønnes man vil få mest ud af træningen, hvis man har en mindre grundform.

Du vil blive undervist af motiverede trænere, som selv har bokset flere kampe og som har undervist i boksning i flere år.

PRAKTISKE TING:

Træningen vil foregå på parkeringspladsen ud for multisalen ved Havdrup hallen. Mødestedet er ved indgangen til hallen og man bedes afvente her, med afstand til hinanden, til man bliver kaldt frem af træneren, grundet forholdsregler ifm. Corona.

Man skal selv medbringe egen kettlebell, sjippetov og underlag (måtte).

Hvis man ikke har en kettlebell, kan man medbringe en håndvægt, dunk med håndtag (fx. fyldt eddikedunk) eller lign.

Hvis man ikke har et sjippetov, kan man hoppe med uden og lave øvelserne

Hvis man ikke har en måtte, kan man medbringe et håndklæde eller lign.

Min. 5 deltagere
Max. 9 deltagere


Retningslinjer og træningsforbehold, som accepteres ved tilmelding til ”Træning med afstand” Sommerhold:

  • Såfremt vejret er så dårligt, at træning ikke er forsvarligt at gennemføre, aflyser foreningen via mail og sms. Der refunderes ikke for de gange der evt. måtte blive aflyst.
  • Alle anvisninger fra foreningen og instruktøren skal respekteres og efterleves.
  • Hold 2 meters afstand, også til og fra bilen/cyklen.
  • Undgå fysisk kontakt med andre deltagere, deres udstyr, drikkedunk, taske, etc.
  • Medbring og brug kun eget træningsudstyr, måtte etc. jf. anvisning fra instruktøren.
  • Medbring egen drikkedunk(e) med rigeligt væske. Rør ikke andres drikkedunke og del ikke.
  • Toilet-, bade- og drikkevandsfaciliteter er ikke tilgængelige.
  • Medbring selv håndsprit og husk god hygiejne før, under og efter træning og afsprit eget udstyr.
  • Ankom til træningsstedet lige til tiden, kom tidligst 5 min. før.
  • Forlad træningsstedet hurtigst muligt efter træning, og undgå at stille jer op og tale (da vi så risikerer at blive for mange på området, når deltagere på næste hold ankommer).
  • Bliv hjemme, hvis du har de mindste symptomer som f.eks. feber, hoste, diarre, muskelømhed – og gå straks hjem selv ved milde symptomer, hvis de opstår under træning.
  • Fremmøde er på eget ansvar, og vi anbefaler at man lytter til myndigheder, især hvis man er i særlig risikogruppe defineret af sundhedsmyndighederne.
TILMELDING

Instruktør:

Tim Jensen

HGIGym.Tim@gmail.com

Instruktør:

Klaus Barslund

Holdleder:

Ole Dam

HGIGym.ole@Gmail.com

Havdrup Gymnastikforening | www.havdrupgymnastik.dk | Email: Hgigym.formand@gmail.com | CVR-nummer: 16642614